Określenie blaszak odnosi się do garażu blaszanego. Początkowo branża garaży blaszanych ograniczała się do prostych konstrukcji z blachy ocynkowanej czy kolorowej. Stąd też nazwa blaszak- prosty, zwykły garaż blaszany. Najczęstszym przeznaczeniem garażu blaszanego była budowa, często służyły i służą do przechowywania samochodów czy narzędzi. Z czasem garaż blaszak zaczął pełnić funkcje wizualne. Był to już nie tylko funkcjonalny blaszak, ale elegancki, ładnie wykończony i korespondujący z estetyką otoczenia garaż blaszany.
Najpopularniejszym rodzajem blaszaka jest garaż o wymiarach: szerokość 3m i długość 5m. Konstrukcja takiego garażu wykonana jest z kątownika zimno giętego malowanego farbą podkładową, a poszycie takiego garażu wykonane jest z blachy ocynkowanej. Inne elementy charakterystyczne dla takiego garażu to spad dachu na tył i brama dwuskrzydłowa na przodzie.
Garaż z blachy ocynkowanej – przykładowa realizacja.
Dla klientów, którzy cenią sobie wytrzymałość i walory estetyczne przygotowaliśmy serię pięknie prezentujących się garaży blaszanych typu ALFA. Garaż typu ALFA posiada bardzo wytrzymałą konstrukcje wykonaną z profili zamkniętych malowanych farbą podkładową. Sam garaż obity jest blachą drewnopodobną w przetłoczeniu poziomym w kolorystyce złoty dąb, orzech lub sosna. Pokrycie dachowe stanowi blacha akrylowa. Garaże typu są estetycznie wykończone za pomocą obróbki blacharskiej dachu i narożników garażu. doskonale prezentują się na każdym podwórku.
Garaż blaszany typu ALFA – przykładowa realizacja.
Stworzyliśmy także linię produktów LUX. Garaże typu LUX wykonywane są na konstrukcji z kątowników zimno giętych i ceowników malowanych farbą podkładową. Konstrukcje tego typu obłożone są blachą w kolorze w sposób pionowy. Nity i śruby na tyle, bokach i dachu są srebrne. Natomiast brama wjazdowa do takiego garażu wykonana jest z blachy drewnopodobnej ułożonej poziomo. Garaż typu LUX stanowi nieco tańszą wersję. W takim garażu zdecydowany nacisk kładziemy na wygląd przodu.