JESIENNA PROMOCJA! Garaże blaszane tańsze nawet o 100zł! Kliknij i sprawdź.
Tutaj kupisz na raty

1. Jaka jest gwarancja na garaż?

​Udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na konstrukcję stalową osobom fizycznym, natomiast okres gwarancji dla firm i instytucji państwowych wynosi 12 miesięcy. Blacha stosowana na naszych konstrukcjach jest I gatunku.  

2. Z czego składa się garaż?

Nasze garaże wykonane są z kątowników i ceowników zimnogiętych. Malowane farbą podkładową, co zapobiega korodowaniu. Blacha trapezowana T7 na bokach T14 na dachu.

3. Czy wymagane jest pozwolenie na postawienie konstrukcji stalowej?

Nie jest wymagane pozwolenie na budowę konstrukcji stalowej wolnostojącej. Należy uzyskać zwolnienie od uzyskania pozwolenia na budowę takowej.

Zgodnie z PRAWEM BUDOWLANYM (Art 29, rozdz. 4, pkt 2) kiliknij!: 

"2) wolnostojących parterowych budynków gospodarczych, wiat i altan oraz przydomowych oranżerii (ogrodów zimowych) o powierzchni zabudowy do 35 m2, przy czym łączna liczba tych obiektów na działce nie może przekraczać dwóch na każde 500 m2 powierzchni działki;"

Oznacza to, że możemy postawić konstrukcję stalową wolnostojącą o wymiarach do 35m(np. 7m x 5m) na działce o wymiarach 500m2, bez pozwolenia na budowę. Pamiętajmy o uzyskaniu z urzędu zwolnienia z pozwolenia na budowę takie konstrukcji.  

4. Czy kotwiczenie garażu jest płatne?

Kotwiczenie nie jest wliczone w cenę garażu. Jest to usługa odpłatna - zapytaj o koszt 664 383 968, 728 705 747. Uwaga: nie kotwiczymy do kostki brukowej, bloczków betonowych i płyt chodnikowych!

5. Jak zamówić garaż?

Garaż można zamówić w następujący sposób:
  • Telefonicznie
  • E-mailowo
  • Przez allegro
  • Listownie
 Aby zamówienie zostało przyjęte należy podać:
  • Wymiary zamawianego garażu (szerokość, wysokość, głębokość)
  • Adres dostawy
  • Dane osobowe
  • Najlepiej dwa numery kontaktowe


6. Kiedy płacę za garaż?

  • Płatność dla osób fizycznych odbywa się najczęściej gotówką po zamontowaniu garażu. Możliwa jest również płatność przelewem – przed planowanym montażem. 
  • Płatność dla organizacji, urzędów państwowcyh, spółek prawa handlowego może być dokonana przelewem po montażu, za wcześniejszym okazaniem dokumentów założeniowych firmy. 
* Przy nietypowych konstrukcjach wymagana jest zaliczka (kwota zaliczki uzgadniana indywidualnie). Jeśli zakup odbywa się poprzez system ratalny umowę podpisujesz zdalnie podając KOD wysłany sms-em na podany numer telefonu a spłacasz co miesiąc.
 

7. Kiedy jest informacja o dostawie?

O dniu dostawy informujemy klienta najczęściej 1 - 4 dni przed przyjazdem.
 

8. Jak długo trwa montaż jeśli mam przygotowane podłoże?

Montaż typowego garażu(3x5) trwa około 30min.
Montaż kojca trwa na ogół około 20 minut
 

9. Czy udzielane są jakieś rabaty?

Tak, oferty rabatowe i specjalne promocje mogą Państwo znaleźć na naszej stronie, lub szukać ofert na allegro i innych portalach ogłoszeniowych. Najbardziej aktualne informacje i ceny znaleźć można jednak na naszej stronie internetowej www.esuperstal.pl
 

10. Kto ma przygotować podłoże ?

Klient we własnym zakresie zobowiązany jest do przygotowania i wypoziomowania podłoża jeszcze przed dostarczeniem zamówionego produktu.
Poświęciliśmy temu specjalnie przygotowany PORADNIK.
 

11. Czy wystawiamy fakturę VAT ?

Tak wystawiamy fakturę VAT na konstrukcję stalową. W terminie do 7 dni od daty sprzedaży dla osób fizycznych. Firmy od 1. stycznia 2020 roku mają obowiązek podać dane do faktury w momencie zamówienia garażu. W przypadku gdy dane do faktury (na firmę) nie zostaną podane przy zamówieniu, to firma SUPERSTAL odmówi wystawienia faktury VAT w związku z obowiązującymi przepisami prawa.
 

12. Czy garaż wytrzyma obciążenie śniegu?

W ostatnich latach na terytorium Polski zimy już nie są aż tak bardzo obfite w opady śniegu, natomiast konieczne jest odśnieżenie dachu przy obfitych opadach. Nie prowadzimy badań stwierdzających wytrzymałość konstrukcji, ponieważ 90% zamówień wykonuje się pod zamówienie, a konstrukcja jest dostosowana do parametrów zamówionego garażu. Jeśli klient chce posaiadać takie dane to jest zobowiązany do poinformowania o tym firmę SUPERSTAL w momencie zamówienia garażu czy kojca. Za takie badania/obliczenia zostanie pobrana opłata, a czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.
 

13. Mam w garażu blaszanym bramę dwuskrzydłową ale nie mogę włożyć kłódki w otwory, wyglądają, jakby były źle pospawane. Co mam teraz zrobić ?

  • ​Najczęstszą przyczyną takiej sytuacji jest źle wypoziomowane podłoże pod garaż blaszany.
  • Jeżeli nie ma zachowanego poziomu to automatycznie cała konstrukcja w mniejszym lub większym stopniu będzie miała odchylenia co za tym idzie skrzydła bramowe także będą krzywo. Bramy spawane są od formy więc powinny być równo zespawane.
  • Zalecam w takiej sytuacji w pierwszej kolejności wypoziomować teren i wtedy sprawdzić czy coś się zmieniło czy dalej jest tak samo. Jeżeli nic się nie zmieniło zawsze telefonicznie można uzyskać informację w sprawach technicznych pod nr tel: 882-899-486

14. Czy muszę malować deski przy kojcu?


TAK, jeśli zamówił Pan/-i kojec z deskami czy podłogę drewnianą to jak najbardziej trzeba go pomalować lakierem/lakierobejcą, aby zabiespieczyć  drewno przed wilgocią. Jeśli drewno nie będzie  zabezpieczone, może to skutkować wydęciem się, a w niektórych przypadkach nawet pękaniem, za co firma SUPERSTAL nie ponosi odpowiedzialności. Drewno jest wcześniej zabezpieczone tylko podkładem. Po pomalowaniu kojca na jakikolwiek kolor będzie skutkowało tym, że straci on możliwość zwrotu kojca w sytuacji jeśli czas na zwrot jeszcze nie upłyną i zamówiony kojec nie został wykonany na zamówienie.

 

15. Czy muszę malowac konstrukcję?

Klient jest zobowiązany, we własnym zakresie, niezwłocznie po montażu przykotwiczyć konstrukcję do podłoża. Konstrukcje malowane jak i ocynkowane, ze względu na technologię wykonania, należy dodatkowo zabezpieczyć farbą nawierzchniową.
 

16. Odstąpienie od umowy: jakie sa warunki zwrotu produktu?

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni od dnia dostarczenia towaru do klienta tylko w sytuacji gdy dany produkt podlega zwrotowi czyli nie został wykonany na zamówienie klienta.
Warunki zwrotu towaru:
  • Produkt nie może nosić znamion używania.
  • Produkt nie może być zniszczony. Jeśli nie został spisany protokół, który stwierdza wady produktu, to zakłada się, że klient odebrał towar bez uwag.
  • Koszt demontażu ponosi klient (jest on zmienny w zależności od zakupionego towaru) - koszt demontażu stala sprzedawca lub dokonuje domontażu samodzielnie na własną odpowiedzialność i na własny koszt.
  • koszt transportu zwrotnego ponosi kupujący ( jest on zależny od parametów konstrukcji oraz odległości do siedziby firmy). Koszt transportu zwrotnego ustala sprzedający. Można również taką usługę zlecić firmie zewnętrznej świadczącej usługę przewozu wielkogabarytowego.
  • Klent jest zobowiązany do podania rachunku bankowego, na który zostana zwrócone pieniądze.
  • Zwrot pieniędzy nastąpi po odesłaniu produktu i stwierdzeniu, że produkt został odesłany zgodnie z zachowaniem terminów oraz potwierdzeniu braku uszkodzeń produktu.

17. Dlaczego konstrukcja w garażu rdzewieje?

Konstrukcja garażu rdzewieje, ponieważ jest ona pokryta tylko farbą podkładową. Farba ta jest nakładana metodą głębinawą (nie proszkową). W warunkach atmosferycznych o dużej wilgotności jest to naturalny proces zachodzący przy stali. My jako firma nie ponosimy odpowiedzialności za to, że rdza wdaje się w konstrukcję, które zostały przez nas wykonane. Istnieje możliwość domówienia malowania konstrukcji farbą nawierzchniową, ale za to pobieramy dodatkową opłatę. Tego typu malowanie odbywa się ręcznie, dlatego także i w takiej sytuacji nie udzielamy gwarancji na malowanie konstrukcji, aczkolwiek prawdopodobieństwo wdania się rdzy jest na pewno dużo mniejsze lub powierzchnia zainfekowana rdzą będzie mniejsza.
 

18. Co można zgłosić w ramach gwarancji a co nie?

Gwarancja obejmuje usterki mechaniczne typu zawias się urwał czy spraw puścił, czyli takie, które wynikają z błędu producenta. Natomiast reklamacji nie podlegają usterki powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania produktu jak również te, które powstały na skutek działania sił natury. Gwarancji nie podlegają również zarysowania lub wgięcia blach, ze względu na specyfikację produktu. Jeśli zagięcia lub zarysowania blachy powstały w trakcie transportu, to tego typu uszkodzenia nie podlegają gwarancji. Staramy się dostarczyć nasze produkty w jak najlepszym stanie oraz jak najniższym kosztem, dlatego poszczególne ich części nie są pakowane osobno, co pozwala na ograniczenie kosztów związanych z pakowaniem produktu. Jeśli klient chce zabezpieczyć dodatkowo produkt w opakowanie, to proszę o zorganizowanie transportu własnego w celu uniknięcia komplikacji przy odbiorze. Klient bedzie musiał ponieść dodatkowe koszty związane z pakowaniem produktu. Wysokość tych kosztów będzie zależna od parametrów zamówionej konstrukcji stalowej. Nasze samochody są dostosowane do transportu naszych produktów w taki sposób, aby przede wszystkim transport odbywał się w sposób bezpieczny nie tylko dla kierowców, ale wszystkich osób, które w pośreni lub bezpośredni sposób mają styczność z naszymi produktami w trakcje transportu. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane indywidualnie. Zgłoszenia reklamcyjne są przyjmowane tylko i wyłącznie drogą e-mailową na adres [email protected]

19. Kiedy mogę odstąpić od umowy?


Od umowy kupna-sprzedaży można odstąpić tylko w sytuacji kiedy garaż/ kojec/brama nie została wykonana na zamówienie klienta.
Brak wpłaty zaliczki nie oznacza wykonania standardowego produktu. Standardowy garaż ma wymiar 3x5 opis pod linkiem: https://www.esuperstal.pl/realizacje/pokaz/garaz-3x5-na-samochod
wprowadzane zmiany takie jak poszerzenie, zwężenie, wydłużenie czy skrócenie, zmiana spadu dachu, dodanie koloru, otworu okiennego, drzwiczek lub innych dodatków, które nie są umieszczone w cenniku sprawiają, że produkt jest wykonywany na zamówienie i nie podlegają zwrotowi.